ALO 153 TAM KAPANMADA 50 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

ALO 153 TAM KAPANMADA 50 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi’nde salgın tedbirleri kapsamında tam kapanma boyunca toplam 50 bin çağrıya cevap verilerek, vatandaşların istek, talep ve şikâyetleri sonuçlandırıldı.

Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi, sorunların giderilmesi ve vatandaşlar tarafından gelen anlık soruların yanıtlanması anlamında gerekli kolaylığı sağlamaya devam ediyor. Alo 153 İletişim Merkezi’ne tam kapanma tarihleri olan 29 Nisan-17 Mayıs tarihleri arasında ulaşım hizmetleri, sosyal destekler, zabıta hizmetleri ve tam kapanma hakkında bilgi talepleri en çok gelen konular oldu.

Kayserililerin hayatını kolaylaştırmak için kurulan Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşlar istek ve taleplerini bildirmek için ücretsiz olarak sadece 153’ü tuşlayıp, 16 ilçenin tamamından her türlü şikâyet ve isteklerini kolaylıkla bildirebiliyorlar.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

Talaslı kursiyerlerden huzurevine ‘Anneler Günü’ ziyareti
İstihdam Fuarına ücretsiz ulaşım desteği
Erciyes gündoğumu büyüledi
Öğretmenler 2 gün iş bırakacak
Yahyalı ilçe sakinleri Vali Çiçek ve Başkan Büyükkılıç'ı bağrına bastı
Tanıtım Fuarı'nda öğrencilerle iç içe
Talas’ta sinek ve haşerata erken önlem
Aspir yağının yeni adresi: Ağırnas
Kapuzbaşı Şelaleleri'ne turistik hamleler
İhalelerde 50 milyon 905 bin TL gelir elde etti
Çim alanını 1 günde biçebilen aracı temizlik filosuna kattı
Şeffaf Oda'da 120. buluşma
Esnaf odalarından Özdoğan'a hayırlı olsun ziyareti
"Tarımda iyi bir noktaya geldik"
Çölyaklılara 7 yılda 6 bin 134 çölyak paketi dağıttı