ALO 153 TAM KAPANMADA 50 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

ALO 153 TAM KAPANMADA 50 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi’nde salgın tedbirleri kapsamında tam kapanma boyunca toplam 50 bin çağrıya cevap verilerek, vatandaşların istek, talep ve şikâyetleri sonuçlandırıldı.

Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi, sorunların giderilmesi ve vatandaşlar tarafından gelen anlık soruların yanıtlanması anlamında gerekli kolaylığı sağlamaya devam ediyor. Alo 153 İletişim Merkezi’ne tam kapanma tarihleri olan 29 Nisan-17 Mayıs tarihleri arasında ulaşım hizmetleri, sosyal destekler, zabıta hizmetleri ve tam kapanma hakkında bilgi talepleri en çok gelen konular oldu.

Kayserililerin hayatını kolaylaştırmak için kurulan Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşlar istek ve taleplerini bildirmek için ücretsiz olarak sadece 153’ü tuşlayıp, 16 ilçenin tamamından her türlü şikâyet ve isteklerini kolaylıkla bildirebiliyorlar.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

Arıcılığa son 3 yılda 7 milyon TL'lik destek

Melikgazi’den rahat ve konforlu ulaşım için alternatif yol

Talas’ta Necip Fazıl Sergisi

2. Kadın Kooperatifleri Fuarı başlıyor

“19 Mayıs milletimiz ve ülkemiz için gelecek adına atılan tarihi bir adımdır”

“Gençlik Yürüyüşü” Etkinliği gerçekleştirdi

Özel çocuklara "QR kodlu" koruma

"Güçlü Türkiye gençlerimizle gücüne güç katacak"

Başkan Yalçın: “19 Mayıs Türkiye Cumhuriyeti tarihinin önemli köşe taşlarından biridir”

Kayseri Üniversitesi 6 yaşında

Başkan Özdoğan: “Hacılar’da mozzarella peyniri üretilecek”

Başkan Yalçın’ın tarihi adımı ses getirdi

"Müzelerimiz 18 Mayıs'ta ücretsiz gezilebilecek"

Başkan Çolakbayrakdar’dan KOCAFEST'e davet

Melikgazi Belediyesi’nden nitelikli kurban pazar yerleri

“Eğitimlerle vatandaşlarımıza daha kaliteli hizmet sunuyoruz”