KAYÜ REKTÖRÜ KARAMUSTAFA “NEVŞEHİR - KAPADOKYA TANITIM STRATEJİSİ ÇALIŞTAYI’NA” KATILDI  

KAYÜ REKTÖRÜ KARAMUSTAFA “NEVŞEHİR - KAPADOKYA TANITIM STRATEJİSİ ÇALIŞTAYI’NA” KATILDI  

 

Kayseri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Nevşehir Valiliği ve Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi tarafından düzenlenen “Nevşehir-Kapadokya Tanıtım Stratejisi Çalıştayı’na” panelist olarak katıldı.  

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Kongre ve Kültür Merkezinde gerçekleştirilen çalıştayın açılış konuşmalarını Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Semih Aktekin, Nevşehir Belediye Başkanı Mehmet Savran, Nevşehir Valisi İnci Sezer Becel ile Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Ahmet Misbah Demircan yaptı.

 

Açılış konuşmaların ardından panele geçildi. Moderatörlüğünü Gazeteci-Yazar Muharrem Sarıkaya’nın yaptığı “Kapadokya’nın Tanıtım Stratejisi” konulu panelde Kayseri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, “Destinasyon Tanıtım Stratejilerinde Yeni Eğilimler” konusunda konuşma yaptı. Rektör Karamustafa konuşmasında turizmde tanıtım kavramının artık eski bir kavram olduğunu ve her şeyin anlık ve hızlı değiştiği günümüzde tanıtım kelimesi yerine etkileşimli ve dinamik pazarlama iletişiminin ön plana çıktığını söyledi.

Rektör Karamustafa, “Dünyada o kadar hızlı gelişim var ki, dünyanın bir tarafındaki bir rüzgâr esintisi başka bir yerde fırtınaya dönüşebiliyor. Rekabetin yoğun yaşandığı günümüz dünyasında pazarlama iletişimini etkin bir şekilde kullanabilmemiz için nitelikli bilgilendirme, hatırlatma ve ikna edici pazarlama iletişim faaliyetlerinde bulunmak gerekiyor. Pazarlama iletişimin üç temel unsuru olan bilgilendirme, hatırlatma ve ikna etmeyi iyi uygulayamazsanız trenin son vagonunu da bir anda kaçırabilirsiniz. Yaşadığımız dijital dünyada interaktif (etkileşimli) iletişimi iyi kullanarak destinasyonlarımızı uluslararası boyutta pazarlara sürdürülebilir olarak sunmalıyız. Bireysel pazarlamayı ise iyi bir şekilde uygulamalıyız. Yeni pazarlama araçlarını da iyi kullanmalı ve sürekli dinamik tutmalıyız. Şunu hiçbir zaman unutmamalıyız ki dijital platform bir okyanus ve her bir tesis ve destinasyon da bu mecrada küçük bir balık.  Önemli olan küçük balığın bu okyanusta fark edilmesi. İşte o yüzden etkin ve etkileşimli pazarlamayı çok önemsiyoruz” dedi.     Konuşmasında günümüzde dijital ve dinamik gelişmelerden uzak olan turizm faaliyetlerinin artık etkinliğini kaybettiğine de işaret eden Rektör Karamustafa, turizmde çeşitliliğin, müşteri odaklı hareket etmenin ve tamamlayıcı unsurların bir arada bulunmasının önemine de işaret etti.

 

Panelin sonunda ise Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Ahmet Misbah Demircan, panelistlere plaket takdim etti.


Haber Kaynak : İHA

Melikgazi Belediyesi’nden nitelikli kurban pazar yerleri

“Eğitimlerle vatandaşlarımıza daha kaliteli hizmet sunuyoruz”

Başkan Büyükkılıç'a "SGK Haftası" ziyareti

Ulaşım AŞ'den yerli üretim ile yüzde 83'lük tasarruf

Büyükkılıç, İl Emniyet Müdürü Aydın’ı ağırladı

Başkan Büyükkılıç, dev istihdam fuarını ziyaret etti

Talas Belediyesi'nde vergi mesaisi

Kayseri’de havalar ısınacak

Kayseri Kariyer Merkezi Projesi ile 5 bin 757 kişi iş buldu

“Geri dönüşümle geleceği ve doğayı koruyoruz”

Gençlik Haftası Kayseri’de dolu dolu geçecek

“Başkan Yalçın bize özgürlüğümüzü verdi”

Yıldırım Beyazıt Mahallesi’nde kat karşılığı ihale düzenlendi

Kocasinan, LED teknolojisiyle 5 yılda 12 milyon TL tasarruf sağladı

Erciyes Kayak Merkezi'ne 12 adet tenis kortu kararı

Talas’ta kurban pazarına başvurular başladı