ÇÖZÜM MERKEZİ İLE 116 BİN 660 TALEP ÇÖZÜME KAVUŞTURULDU

ÇÖZÜM MERKEZİ İLE 116 BİN 660 TALEP ÇÖZÜME KAVUŞTURULDU

“MERKEZİ BİR YÖNETİM TARZININ SAHAYA YANSIMASI”

Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, Çözüm Merkezi’nde bu zamana kadar belediyenin yetki ve sorumluluk alanıyla ilgili toplam 137 bin 566 talep geldiğini ve 116 bin 660’ını aciliyet sırasına göre çözüme kavuşturulduğunu söyledi.

Çözüm Merkezinin; tüm belediyecilik hizmetlerini tek bir çatı altında aktaran bir birim olduğunu belirten Başkan Çolakbayrakdar, yapılan hizmeti, merkezi bir yönetim tarzının sahaya yansıması olarak nitelendirdi. Çözüm Merkezi’nin 7 gün 24 saat prensibiyle Kocasinanlılara hizmet verdiğine dikkati çeken Başkan Çolakbayrakdar, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Kocasinan Belediyesi olarak yapmış olduğumuz her proje insan odaklıdır. Çözüm Merkezi de bu anlayışımızın bir ürünüdür. 2016 yılından bu yana Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Çözüm Merkezi ile her gün yüzlerce vatandaşın talep ve isteğini sonuca bağlıyoruz. Vatandaşlarımız, isteklerini yüz yüze iletebilmenin yanı sıra her türlü iletişim kanalı; sosyal medya, Kocasinan Belediyesi’nin web sitesi, mobil uygulamalı cep telefonu ve Watsapp hattı 0352 222 70 00’ nolu telefon numarasından her şekilde belediyeye anında ulaşabiliyor. Biz diyoruz ki; ‘Kocasinan Belediyesi’ne ve Başkana her türlü ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda bu uygulama belediyeyi, ilçe sakinlerimizle birlikte yönetme tarzıdır. Vatandaşlarımızın beklentilerini isteklerini ve taleplerini yerine getirebiliyor ve vatandaşlarımızı mutlu edebiliyorsak, yönetim tarzı olarak doğru bir yöntem sergiliyoruz demektir.”

Kocasinan Belediyesi Çözüm Merkezi’nin hızlı çözüm anlayışıyla vatandaşlardan gelen istek ve şikayetlere yönelik kayıtlar oluşturduğunu ifade eden Başkan Çolakbayrakdar, Çözüm Merkezine kurulduğu günden bugüne kadar toplam 137 bin 566 talep geldiğini belirterek, “Bu taleplere ilişkin belediyenin yetki ve sorumluluk alanıyla ilgili 116 bin 660’ını aciliyet sırasına göre çözüme kavuşturulmuştur. Diğer başvuruların bir kısmı zaman gerektiren işler olduğu için program dahilinde teker teker yerine getirilmektedir. Bir kısmı ise başka kurumların uhdesinde olduğu için yönlendirme yapılmıştır. Çözüm Merkezimizin bu çalışmasına yönelik vatandaşlarımızın olumlu yöndeki dönüşleri de bizleri ziyadesiyle memnun etmektedir.” diye konuştu.

Başkan Çolakbayrakdar, Kocasinanlıların hak etmiş oldukları hizmetleri yerine getirebilmek için gayretle çalışmaya devam edeceklerini de sözlerine ekledi.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

Melikgazi Belediyesi’nden nitelikli kurban pazar yerleri
“Eğitimlerle vatandaşlarımıza daha kaliteli hizmet sunuyoruz”
Başkan Büyükkılıç'a "SGK Haftası" ziyareti
Ulaşım AŞ'den yerli üretim ile yüzde 83'lük tasarruf
Büyükkılıç, İl Emniyet Müdürü Aydın’ı ağırladı
Başkan Büyükkılıç, dev istihdam fuarını ziyaret etti
Talas Belediyesi'nde vergi mesaisi
Kayseri’de havalar ısınacak
Kayseri Kariyer Merkezi Projesi ile 5 bin 757 kişi iş buldu
“Geri dönüşümle geleceği ve doğayı koruyoruz”
Gençlik Haftası Kayseri’de dolu dolu geçecek
“Başkan Yalçın bize özgürlüğümüzü verdi”
Yıldırım Beyazıt Mahallesi’nde kat karşılığı ihale düzenlendi
Kocasinan, LED teknolojisiyle 5 yılda 12 milyon TL tasarruf sağladı
Erciyes Kayak Merkezi'ne 12 adet tenis kortu kararı