BASIN İLAN KURUMU (BİK) GENEL MÜDÜRÜ YAKUP KARACA,

BASIN İLAN KURUMU (BİK) GENEL MÜDÜRÜ YAKUP KARACA,

?GAZETELER DİJİTAL REKLAMA DA AĞIRLIK VERMELİ?

Basın İlan Kurumu (BİK) Genel Müdürü Yakup Karaca, gazetelerin ekonomik anlamda gelirlerini artırmaları için internet haber siteleri üzerinden dijital reklam gelirine yönelik çalışmalara ağırlık vermeleri gerektiğini söyledi.

BİK tarafından Mevlana Kalkınma Ajansı (MEVKA) işbirliği ile Konya yazılı basını ve internet haber sitelerinin reklam bölümünde çalışanlara yönelik ?Yerel Medyada Reklamcılığın Geliştirilmesi? projesi kapsamındaki eğitim semineri düzenlenen sertifika töreni ile sona erdi. Törene, BİK Genel Müdürü Yakup Karaca, Anadolu Gazete Sahipleri Temsilcisi ve BİK Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Arslan, MEVKA Genel Sekreter Vekili Savaş Ülger, BİK Konya Şube Müdürü Özden Konur, Basın Yayın ve Enformasyon İl Müdürü Abdurrahman Fidancı, Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir, Konya Basın Konseyi Başkanı Mustafa Tatlısu, Konya Reklamcılar Derneği Başkanı Osman Yavuz ile medya temsilcileri katıldı.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

Kayseri'de ekmeğe zam
Başkan Yalçın Hemşireler Günü'nü unutmadı
Hayatı kabusa döndü, ‘zaman aşımından’ dosya düştü
"Köyümde Hayat Var Projesi, Türkiye için milat olacak"
"Tasarruf genelgesine aykırılık tespit edilirse yaptırım ve para cezası uygulanabilecek"
Spor AŞ'den Pınarbaşı'nda çocuk şenliği
Hacılar Belediyesi'nde SDS imzaları atıldı
Antika Pazarı
Mondi Home satışa çıktı
Başkan Palancıoğlu çölyak hastaları ile
TBMM’de gündem oluşturdu
E38'den Anneler Günü'nde annelere özel indirim
Pınarbaşı'ya mahalle mahalle tarımsal hizmet
"Hacılar'da taşkın riskini bertaraf edeceğiz"
AB hibesiyle güneş enerji santrali