ALO 153, BİR AYDA 95 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

ALO 153, BİR AYDA 95 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 İletişim Merkezi, temmuz ayı boyunca toplam 95 bin çağrıya cevap vererek, vatandaşların istek, talep ve şikâyetlerine çözüm üretti.

Şehrin numarası olan Büyükşehir Belediyesi Alo 153 İletişim Merkezi, sorunların giderilmesi ve vatandaşlar tarafından gelen anlık soruların yanıtlanması amacıyla 7 gün 24 saat başvuruları anında değerlendiriyor.

Alo 153 İletişim Merkezi’nde temmuz ayı boyunca 95 bin çağrıya cevap verildi ve çözüm üretildi. Görüşmelerde ulaşım hizmetleri, bilgi işlem hizmetleri, sevimli dostlara mama yardımı ve altyapı hizmetleri en çok gelen konular oldu. İletişim merkezi, birebir telefon görüşmelerinin yan sıra web forumu ve whatsapp hattından gelen talepleri de kayıtlara alıyor.

Kayserililerin hayatını kolaylaştırmak için kurulan Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşlar istek ve taleplerini bildirmek için ücretsiz olarak sadece 153’ü tuşlayıp, 16 ilçenin tamamından her türlü şikâyet ve isteklerini kolaylıkla bildirebiliyorlar.

Ayrıca Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası’nda faaliyet gösteren Beyaz Masa birimini de vatandaşlar ziyaret ederek, istek, şikâyet ve taleplerini iletirken, çözüm için istişare yapılıyor. Beyaz Masa’da, temmuz ayında CİMER ve diğer kanallar aracılığıyla 186 başvuru kayıtlara geçti.

KURUM BÜLTENİ


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

Melikgazi Belediyesi’nden nitelikli kurban pazar yerleri

“Eğitimlerle vatandaşlarımıza daha kaliteli hizmet sunuyoruz”

Başkan Büyükkılıç'a "SGK Haftası" ziyareti

Ulaşım AŞ'den yerli üretim ile yüzde 83'lük tasarruf

Büyükkılıç, İl Emniyet Müdürü Aydın’ı ağırladı

Başkan Büyükkılıç, dev istihdam fuarını ziyaret etti

Talas Belediyesi'nde vergi mesaisi

Kayseri’de havalar ısınacak

Kayseri Kariyer Merkezi Projesi ile 5 bin 757 kişi iş buldu

“Geri dönüşümle geleceği ve doğayı koruyoruz”

Gençlik Haftası Kayseri’de dolu dolu geçecek

“Başkan Yalçın bize özgürlüğümüzü verdi”

Yıldırım Beyazıt Mahallesi’nde kat karşılığı ihale düzenlendi

Kocasinan, LED teknolojisiyle 5 yılda 12 milyon TL tasarruf sağladı

Erciyes Kayak Merkezi'ne 12 adet tenis kortu kararı

Talas’ta kurban pazarına başvurular başladı