KANALIMIZA ABONE OL

YEREL BASINA DESTEK OL

 


EDİTÖR

SAYFA EDİTÖRÜ

 Uğur ALTUNER
 editor@kayserihaber.com.tr

   

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MERALARI ŞENLENDİRMEK İÇİN HAREKETE GEÇTİ

KTO TAHKİM VE ARABULUCULUK MERKEZİ RUHSATNAME TESLİM TÖRENİ

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN, BÜYÜKKILIÇ'IN DA OLDUĞU 40 BELEDİYE BAŞKANI İLE GÖRÜŞTÜ

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İHALE YOLU İLE ARSA SATACAK

ESNAF TOKİ BÖLGESİ ÇEVRE DÜZENLEME ÇALIŞMALARIYLA DAHA GÜZEL

BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ KORAMAZ VADİSİ’NDE GENÇLERLE YÜRÜDÜ

PARKLARDA AÇIK HAVA KONSERİ

KOCASİNAN'DA YENİLEME ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR

TALAS'TA 2 YENİ OKUL YÜKSELİYOR

BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ’IN ‘MERA’ HASSASİYETİ

MİMARSİNAN OSB’YE BAĞLANTI YOLU

SOKAK HAYVANLARI İÇİN 70 ADET BESLENME NOKTASI

BAŞKAN YALÇIN GÖREVİNİN BAŞINA DÖNDÜ

BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ DOLU DOLU 3 GÜNÜ DEĞERLENDİRDİ

MİMARSİNAN'A KURULACAK YENİ KURBAN PAZARININ HAZIRLIKLARI DEVAM EDİYOR

TALAS'TA 12 PARÇA TAŞINMAZ SATIŞA ÇIKARILDI

Gürkan Ofis Mobilyaları

‘ULAKBEL’ İLE MELİKGAZİ BELEDİYESİ TEK TUŞ UZAĞINIZDA

MELİKGAZİ BELEDİYESİ YENİ YAZILIM GELİŞTİRDİ

Teknolojik altyapısı ile Türkiye'nin en önde gelen belediyelerinden birisi olan Melikgazi Belediyesi, ‘ULAKBEL’ ismini verdiği yeni bir yazılım geliştirdi.

Bugünün ihtiyaçlarına göre geliştirilerek vatandaşların günlük yaşam içerisinde hizmet alabilecekleri birçok yeniliğe sahip yazılım üzerinden birçok hizmet vatandaşla buluşuyor.

“Vatandaşlarımızın teknolojiden faydalanmasını sağlamak ve işlem aşamalarını kolaylaştırmak amacıyla yeni projeler geliştiriyoruz” diyen Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Mustafa Palancıoğlu, “Yeni bir yazılımla Melikgazi ilçemize hizmet etmeye başlamış durumdayız. ULAKBEL ismini verdiğimiz yazılım sayesinde vatandaşlarımız şikâyetlerini hem WhatsApp hem de sosyal medya üzerinden bize iletiyor. Vatandaşlar tüm taleplerini tek merkezden cep telefonlarını doğrulayarak takip edebiliyor. Aynı zamanda iletişim merkezimizi arayarak farklı ortamlarda taleplerini dile getiriyorlar. Bu yazılım sayesinde tek tuş ile tüm başvuruları listeleme imkânı var. Gece saat 24:00’de olsa vatandaşlarımıza geri dönüş yapıyoruz. Pandemi sürecinde Akıllı Santral Çözümü ile 8 bin çağrı otomatik yanıtlanarak vatandaşlarımızı bekletmeden cevaplarını verdik. Ayrıca mobil uygulama sayesinde birimler talepleri sahada alıyor ve çözüme kavuşturuyor. Her adımda bildirim üreterek personeli uyarıyor ve işlerin hızlı ilerlemesini sağlıyoruz. Her sürece ayrı iş akışı tanımlayabiliyoruz” dedi.

Vatandaşlardan gelen ve kurum içerisindeki işe dönüştürülen tüm kaynakları bir arada toplamayı amaç edindiklerini söyleyen Başkan Dr. Palancıoğlu, “ULAKBEL’e 6 ayda 82 bin başvuru yapıldı. 24 bin 77 WhatsApp talebi, 29 bin 500 de telefon talebi geldi. Son 1 ayda gelen talepler yüzde 75 memnuniyet oranına ulaştı. Tüm taleplerin yüzde 93’ü sonuçlandırıldı” diye konuştu.