BASIN İLAN KURUMU (BİK) GENEL MÜDÜRÜ YAKUP KARACA,

BASIN İLAN KURUMU (BİK) GENEL MÜDÜRÜ YAKUP KARACA,

?GAZETELER DİJİTAL REKLAMA DA AĞIRLIK VERMELİ?

Basın İlan Kurumu (BİK) Genel Müdürü Yakup Karaca, gazetelerin ekonomik anlamda gelirlerini artırmaları için internet haber siteleri üzerinden dijital reklam gelirine yönelik çalışmalara ağırlık vermeleri gerektiğini söyledi.

BİK tarafından Mevlana Kalkınma Ajansı (MEVKA) işbirliği ile Konya yazılı basını ve internet haber sitelerinin reklam bölümünde çalışanlara yönelik ?Yerel Medyada Reklamcılığın Geliştirilmesi? projesi kapsamındaki eğitim semineri düzenlenen sertifika töreni ile sona erdi. Törene, BİK Genel Müdürü Yakup Karaca, Anadolu Gazete Sahipleri Temsilcisi ve BİK Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Arslan, MEVKA Genel Sekreter Vekili Savaş Ülger, BİK Konya Şube Müdürü Özden Konur, Basın Yayın ve Enformasyon İl Müdürü Abdurrahman Fidancı, Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir, Konya Basın Konseyi Başkanı Mustafa Tatlısu, Konya Reklamcılar Derneği Başkanı Osman Yavuz ile medya temsilcileri katıldı.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

“madde bağımlılığı” eğitim programı

İhtiyaç sahibi ailelere ‘220 ton süt’ desteği

Pazar kültürü Melikgazi’de hayat buluyor

Uğurevler’e modern pazar yeri

yol yenileme çalışmaları ile ulaşım ağı genişliyor

Kabakcı'dan halk oyunları ekibine tebrik

Bilgi yarışmasını 'Melikgazi Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi' kazandı

“Kentsel dönüşümün can damarı olan ana yolu tamamlıyoruz”

Vali Çiçek, öğrencileri ilmek ilmek işliyor

Türkiye’nin gözde turizm mekanı olacak

Talas Sporcu Fabrikası göğüs kabartıyor

Bilim Merkezi'nden Kız Çocukları Günü'ne özel söyleşi

Brüksel’de Avrupalılara hitap edecek

Avrupa Spor Şehri Kayseri'ye "Spor Köyü" Projesi

Bir daireyi farklı kişilere sattığı iddia edilen müteahhidin yargılanmasına başlandı

Öğrenciler Mareşal Fevzi Çakmak’ı andı