ALO 153 TAM KAPANMADA 50 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

ALO 153 TAM KAPANMADA 50 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi’nde salgın tedbirleri kapsamında tam kapanma boyunca toplam 50 bin çağrıya cevap verilerek, vatandaşların istek, talep ve şikâyetleri sonuçlandırıldı.

Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi, sorunların giderilmesi ve vatandaşlar tarafından gelen anlık soruların yanıtlanması anlamında gerekli kolaylığı sağlamaya devam ediyor. Alo 153 İletişim Merkezi’ne tam kapanma tarihleri olan 29 Nisan-17 Mayıs tarihleri arasında ulaşım hizmetleri, sosyal destekler, zabıta hizmetleri ve tam kapanma hakkında bilgi talepleri en çok gelen konular oldu.

Kayserililerin hayatını kolaylaştırmak için kurulan Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşlar istek ve taleplerini bildirmek için ücretsiz olarak sadece 153’ü tuşlayıp, 16 ilçenin tamamından her türlü şikâyet ve isteklerini kolaylıkla bildirebiliyorlar.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

yol yenileme çalışmaları ile ulaşım ağı genişliyor

Kabakcı'dan halk oyunları ekibine tebrik

Bilgi yarışmasını 'Melikgazi Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi' kazandı

“Kentsel dönüşümün can damarı olan ana yolu tamamlıyoruz”

Vali Çiçek, öğrencileri ilmek ilmek işliyor

Türkiye’nin gözde turizm mekanı olacak

Talas Sporcu Fabrikası göğüs kabartıyor

Bilim Merkezi'nden Kız Çocukları Günü'ne özel söyleşi

Brüksel’de Avrupalılara hitap edecek

Avrupa Spor Şehri Kayseri'ye "Spor Köyü" Projesi

Bir daireyi farklı kişilere sattığı iddia edilen müteahhidin yargılanmasına başlandı

Öğrenciler Mareşal Fevzi Çakmak’ı andı

2 bin 543 adet hobi bahçesi için 22 bini aşkın kişi başvurdu

Kayseri OSB Sağlık Merkezi yapımı için çalışmalar başladı

Hürmetçi Sazlığı'na ziyaretçi merkezi

“Çözüm merkezi, Kayseri’nin en torpilli numarasıdır”