Özhaseki: “Alo 181 ile işlemleri kolaylaştırıyoruz”

 Özhaseki: “Alo 181 ile işlemleri kolaylaştırıyoruz”

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’nın çağrı merkezi ALO 181 hattı ile bu yılın ilk 6 ayında 640 bin 795 çağrıya cevap verildi. Bakan Mehmet Özhaseki, “ALO 181 Çağrı Merkezi ile tapu randevusu, Web tapu başvurusu işlemlerini kolaylaştırıyor, ‘Yerinde Dönüşüm’ projemize ilişkin soruları cevaplıyoruz.”değerlendirmesinde bulundu.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı bünyesinde hizmet veren ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayıt altına alındı.   Bakanlığın ALO 181 Çağrı Merkezi’ni arayan vatandaşlara, konut projeleri, tapu işlemleri, deprem sonrası hasar tespit çalışmaları, deprem bölgesinde başlatılan ‘Yerinde Dönüşüm’ projesi, çevre kirliliği gibi birçok konuda bilgi veriliyor. ALO 181 Çağrı Merkezi aracılığıyla tapu ve kadastro işlemlerinde de vatandaşların kolaylıkla randevu alması, Web Tapu üzerinden başvuru yapması sağlanıyor.       

2023 yılının ilk 6 ayında 640 bin 795 çağrı alan ALO 181 Çağrı Merkezi, depremzedeler tarafından da yoğun şekilde arandı. Bakanlık tarafından 17 Temmuz’da hayata geçirilen ‘Yerinde Dönüşüm’ projesi hakkında ALO 181’i arayan 8 bin 472 afetzede konu hakkında bilgi aldı. 

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, resmî sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Bakanlığımız bünyesindeki ALO 181 Çağrı Merkezi ile Tapu randevusu, Web tapu başvurusu işlemlerini kolaylaştırıyor, ‘Yerinde Dönüşüm’ projemize ilişkin soruları cevaplıyoruz. Her daim yanlarında olduğumuz vatandaşlarımızın özellikle tapu başvurularındaki bekleme süresini azaltarak zamandan tasarruf sağlıyoruz” ifadelerini kullandı.                                

ALO 181 çalışmaları hakkında bilgi veren Yönetim Bilgi Sistemi Daire Başkanı Dr. Ebru Köseoğlu, Çağrı Merkezi’nden vatandaşların hafta içi 08.00-18.00 saatleri arası tapu randevularını alabildiğini aktararak, “Vatandaşlarımız, tapu ile ilgili her türlü bilgiyi ALO 181 üzerinden almaktadır. ALO 181 Çağrı Merkezi üzerinden Web Tapu aracılığıyla satış işlemlerini yapabilmektedir.” değerlendirmesinde  bulundu.                                                                                 

Bakanlık ÇED İzleme ve Çevre Denetimi Daire Başkanı Barış Ecevit Akgün ise, çevre kirliliğine karşı vatandaşların hassasiyetle hareket ettiğini ifade ederek, “Vatandaşlarımızın, Bakanlığımızın ALO 181 ve WhatsApp ihbar hattına iletmiş olduğu talep ve şikâyetlerini alıyoruz. Online olarak yetkili il müdürlüğümüze iletiyoruz.” diye konuştu.                       

 

 


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

yol yenileme çalışmaları ile ulaşım ağı genişliyor

Kabakcı'dan halk oyunları ekibine tebrik

Bilgi yarışmasını 'Melikgazi Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi' kazandı

“Kentsel dönüşümün can damarı olan ana yolu tamamlıyoruz”

Vali Çiçek, öğrencileri ilmek ilmek işliyor

Türkiye’nin gözde turizm mekanı olacak

Talas Sporcu Fabrikası göğüs kabartıyor

Bilim Merkezi'nden Kız Çocukları Günü'ne özel söyleşi

Brüksel’de Avrupalılara hitap edecek

Avrupa Spor Şehri Kayseri'ye "Spor Köyü" Projesi

Bir daireyi farklı kişilere sattığı iddia edilen müteahhidin yargılanmasına başlandı

Öğrenciler Mareşal Fevzi Çakmak’ı andı

2 bin 543 adet hobi bahçesi için 22 bini aşkın kişi başvurdu

Kayseri OSB Sağlık Merkezi yapımı için çalışmalar başladı

Hürmetçi Sazlığı'na ziyaretçi merkezi

“Çözüm merkezi, Kayseri’nin en torpilli numarasıdır”