Tarih: 29.06.2017 17:38

MELİKGAZİ BELEDİYESİ´NDEN

Facebook Twitter Linked-in

Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, ocak ayı içerisinde hizmete sunulan Melikgazi İletişim Merkezi´nin kısa sürede benimsenip takdir gördüğünü, çözüm sunucu birim olarak referans gösterildiğini duyurarak ?İlçe sakinlerimizin hepsine eşit hizmet sunmaya gayret ediyoruz? değerlendirmesinde bulundu?

2017 yılının ilk 6 ayında toplam 30 bin 572 başvuru yapıldığını ve tüm başvuruların kısa sürede ilgili birimlerce çözüme ulaştırılarak sağlanan vatandaş memnuniyetinin kendilerini mutlu ettiğini ifade eden Melikgazi Belediyesi Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Melikgazi İletişim Merkezi´nin çeşitli hizmet çeşitleri ve imkanları ile 7 gün 24 saat hizmet verdiğini kaydetti.

Mesai saatleri içerisinde şahsen yapılabilen başvuruların mesai saatleri dışında teknolojinin yeni imkanları ile 24 saat hizmet verilebilir olduğunu belirten Başkan Dr.Memduh Büyükkılıç, konu ile ilgili olarak şunları kaydetti: ?Melikgazi İletişim Merkezi 2017 yılı ocak ayında hizmete sunuldu. Ancak kısa sürede takdir topladığı çözümleri ve hizmetleri ile referans gösteriliyor. Sabah saat 08.00 ile Saat 18.00 arası bizzat başvuru yapılabilinir. Ancak hizmet saat 18.00 den sonra da devam etmektedir. Gün boyunca 252 13 33 nolu telefon ile ulaşılabilinen hizmet merkezine 24 saat Melikgazi Belediyesi www.melikgazi-bel.tr WEB sitesi üzerinden form doldurularak veya 0 530 253 91 91 Wats App hattından da hizmet verilmektedir. Dolayısı ile 24 saat hizmet veren iletişim merkezi Melikgazi´nin adeta çözüm merkezi olmaktadır? 


(30 Haziran 2017) Video Haber


MELİKGAZİ BELEDİYESİ´NDEN İLÇE SAKİNLERİNE... paylaşan: kaytv
Kayseri Haber Gazetesi

Orjinal Habere Git

— HABER SONU —