KAYSERİLİLER RAYLI SİSTEMİ SEVDİLER

Kayserililerin gün geçtikçe raylı sisteme olan ilgisinin ve teveccühünün artığını vurgulayan Büyükşehir Belediyesi Ulaşım A.Ş. Genel Müdürü Feyzullah Gündoğdu, Talas ve İldem hattının açılmasıyla ortalama günde 115 bin yolcu taşıdıklarına dikkat çekerek

KAYSERİLİLER RAYLI SİSTEMİ SEVDİLER
Güncel 10.02.2015 21:01:41 0

EDİTÖR

admin

Haberi Sesli Oku

Büyükşehir Belediyesi Ulaşım A.Ş. Genel Müdürü Feyzullah Gündoğdu haber ekibimize yaptığı değerlendirmede İlimizin trafiğini rahatlatan,  konforu ve projesiyle sürekli uluslararası ödüllere layık görülen ilimizdeki raylı sisteme, gün geçtikçe ilimiz sakinlerinin  rağbetinin arttığını belirtti… Gündoğdu,  38 araç ve Toplamda  225 personelle Kayseri’ye hizmet ettiklerini belirterek, “ 38 aracımızın da 38’i serviste oluyor. Araçlarımızın tüm bakımlarını temizlik hizmetlerini gece 12:00 ile sabah 06:00 arası işletmemizde yapıyoruz. Araçlarımızın bakımı ve temizliğinden sonra tekrardan 38 aracımızı hizmete veriyoruz” değerlendirmesinde  bulundu…

2014 yılının Haziran ayında ek olarak 30 aracın ihalesi yapıldığını hatırlatan Gündoğdu, “İnşallah Ekim ve Kasım ayında ilk aracımız gelecek. İlk araç geldikten sonra 2-3 ay gibi test sürüşleri olacak. Orda gerekli testler yapıldıktan sonra araçta herhangi bir sıkıntı yoksa seri imalata geçilecek. 2016 yılının ilk aylarından itibaren peyder pey 1 veya 2 araç olmak üzere yeni araçlarımız filomuza katılacak” ifadelerini kullandı.

İldem ve Talas hattının açılışından sonra sefer aralıklarının da arttığına dikkat çeken Gündoğdu, İldem tarafına 10 dakika da bir, Talas tarafına ise 20 dakika da bir sefer aralıklarının olduğunu belirterek, “30 araç filomuza katıldığı zaman kademeli olarak sefer aralığını aşağı doğru düşüreceğiz.  Tüm araçlar filoya dahil olduğu zaman Talas hattında 12 dakikaya, İldem tarafında ise 6 dakikaya erişmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.

Gündoğdu, raylı sisteme  Kayserililerin gün geçtikçe ilgisinin arttığını belirterek Gün geçtikçe vatandaşımızın bize olan ilgisi ve teveccühü artıyor. İlk başladığımız 2009-2010 yıllarında günde ortalama 60 bin yolcuyla başladık. Daha sonra bu kademe olarak artmaya başladı. Talas ve İldem Hattının açılmasıyla beraber günlük 130 binlere kadar çıktı. Şuanda ortalama günde 115 bin yolcu taşıyoruz. Hafta içinde günde ortalama 120 bin civarında yolcu taşıyoruz. Aylık ortalamaya baktığımız zaman 115 bin civarında yolcuya hizmet veriyoruz. Tabi Kayserililer raylı taşıma sistemini sevdiler. Gün geçtikçe raylı sistemi tercih ediyorlar. Ama şuanda filomuzdaki araç yetersizliğinden dolayı tam konforlu hizmet sunamıyoruz. Böyle olmasına rağmen yolcular bizi tercih ediyorlar. Biz elimizden geldiğince düzenlemiş olduğumuz sefer saatlerine uymaya çalışıyoruz. Vatandaş istasyon duraklarına geldiği zaman hangi saate tren geleceğini ve varmak istediği noktaya kaç dakika süreceğini duraklarımızdaki teknolojik araçlardan öğrenebiliyorlar. Bu yüzden bizi vatandaş daha çok tercih ediyor. Bizde onlardan memnunuz fakat bu süreç içerisinde konforlu yolcu tam sağlayamadığımızdan üzgünüz. İnşallah önümüzdeki günlerde daha konforlu bir hale getirmiş olacağız”.  Şeklinde konuştu…

Vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek adına çağrı merkezi, şikayet kutuları ve SMS ile iletişim kurduklarını vurgulayan Gündoğdu, “İletişim şikayet kanallarını çok yaygın bir şekilde kullanıyoruz. Haftalık raporlarımız çıkıyor. Haftada yaklaşık 50-60 tane şikâyet alıyoruz. Bunu orana vurduğunuz zaman milyonda 90’an denk geliyor. Yani 1 milyon kişiden 90 kişiden şikâyet alıyoruz. Dolayısıyla aldığımız bu şikâyetleri bire bir değerlendiriyoruz. Kimisi kişiye bağlı şikâyetler olabiliyor veya vermiş olduğumuz kalite hizmetine göre şikayetler oluyor. Bunları tek tek inceliyoruz eğer bizim taraftan yapmamız gereken bir konu varsa hemen gerekeni yapıyoruz. Müşteriye geri dönüyoruz. Bu şikâyetlerden de açıkçası memnunuz. Gelen şikâyetler bize yeni bir şeyler öğretiyor. Belki orda ki bir hizmetimizdeki bir açık noktamızı veya eksikliğimizi kapatmamıza sebep oluyor. Dolayısıyla bu kanalları etkili bir şekilde kullanmaya çalışıyoruz. Çağrı merkezi tarafından hem şikâyet kutularını hem de SMS yoluyla şikâyetleri alıyoruz. Etkin bir şekilde vatandaşlarımız kullanıyor bizde bunların kullanılmasını arzu ediyoruz”dedi.

Çiğ köfte dükkanını kurşunlayanlar yakalandı

Kayseri'nin Talas ilçesinde pompalı tüfekle çiğ köfte dükkanını kurşunlayan 3 kişi yakalandı. Detaylar Kayseri Haber'de...

Vali Çiçek; vatandaşlarla buluştu

Kayseri Valisi Gökmen Çiçek; mesai sonrası Kocasinan ilçesi Mithatpaşa Mahallesi’ni ziyaret ederek esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi. Detaylar Kayseri Haber'de...

Kayseri’de Ambulans Rallisi sona erdi

Kayseri’de Acil Sağlık Hizmetleri Haftası kapsamında düzenlenen Ambulans Rallisi, bugün gerçekleştirilen kupa töreni ile sona erdi. Detaylar Kayseri Haber'de...

Uyuşturucu tacirlerine 15'er yıl ceza

Kayseri'de uyuşturucu ticareti yaptıkları iddiasıyla yargılanan 2'si kardeş 3 sanık karar duruşmasında hakim karşısına çıktı. Detaylar Kayseri Haber'de...

Uyuşturucu ticaretine 12 yıl 6 ay hapis cezası

Kayseri’de uyuşturucu ticareti yaptığı iddiasıyla hakim karşısına çıkan sanığa 12 yıl 6 ay hapis cezası verildi. Detaylar Kayseri Haber'de...

Eski kocası tarafından öldürüldü, Kayseri’de uğurlandı...

Gaziantep'te boşandığı eski eşi tarafından öldürülen Şerife Gelmeli'nin cenazesi memleketi Kayseri'de toprağa verildi. Detaylar Kayseri Haber'de...

Başkan Büyükkılıç, ‘Seyyid-İ Sırdan’ Anma Programı’na katıldı

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Kayseri Valiliği ve Birlik Vakfı iş birliğinde Seyyid Burhaneddin’in 781. vefat yıl dönümü dolayısıyla ‘Seyyid-i Sırdan’ temasıyla Anma Programı düzenlendi. Detaylar Kayseri Haber'de...

Kayseri nöbetçi eczaneler (4 Aralık)

Kayseri'de bugünkü nöbetçi eczaneleri sizler için derledik. 4 Aralık 2025 Perşembe nöbetçi eczaneler listesine haberimizden ulaşabilirsiniz. İşte Kayseri'deki nöbetçi eczaneler, Kayseri Haber Gazetesi'nin haberlerinde...

Büyükkılıç, Sahabiye'de anahtarları teslim etti

Büyükkılıç, Hulusi Akar ve Vali Çiçek ile birlikte Sahabiye Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi kapsamında ilk etabın son bloğu D Blok’ta 153 bağımsız bölümün anahtar teslimini yaptı. Detaylar Kayseri Haber'de...

Aracın LPG tankı patladı: 3 yaralı

Kayseri'nin Melikgazi ilçesinde bir otogaz dönüşüm servisindeki araçta bulunan LPG tankı patladı. Olayda 3 kişi yaralandı. Detaylar Kayseri Haber'de...

Eyüpspor–Kayserispor maçını yönetecek hakem açıklandı!

Eyüpspor ile Kayserispor arasında oynanacak Süper Lig maçını hakem Yasin Kol yönetecek. Detaylar Kayseri Haber'de...

Talas'ta Yunus Büyükkuşoğlu Özel Eğitim Okulu hizmete açıldı

Talas'ta belediye ve hayırsever Yunus Büyükkuşoğlu ailesi tarafından özel gereksinimli çocuklar için yaptırılan okulun açılışı törenle gerçekleştirildi. Detaylar Kayseri Haber'de...

Kocasinan’da kentsel dönüşüm hayatları değiştiriyor

Başkan Ahmet Çolakbayrakdar, kentsel dönüşüm çalışmalarının sürdüğü Uğurevler Mahallesi’ndeki saha incelemeleri sırasında duygusal anlar yaşadı. Detaylar Kayseri Haber'de...

Talas’ta kültür ve sanata yeni dokunuşlar

Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, Talas’ın kültür ve sanat alanındaki çalışmalarının merkezi haline gelen Osmanlı Kültür Sokağında incelemelerde bulundu. Detaylar Kayseri Haber'de...

Başkan Palancıoğlu, Fatma Haskahveci Kur’an Kursu’nu inceledi

Farklı birçok alandaki projeyi ilçeye kazandıran Melikgazi Belediyesi, Kocatepe Mahallesi'nde hayata geçireceği Fatma Haskahveci Kur’an Kursu ile vatandaşların bir ihtiyacını daha giderecek. Detaylar Kayseri Haber'de...

Sağlıkta hız çağı: Yerli mobil röntgen anlık rapor çıkarıyor!

Yerli ve milli imkanlarla geliştirilen mobil dijital röntgen cihazı, yüksek çözünürlüklü dijital görüntüleme ve saniyeler içinde raporlama imkanı sağlıyor. Detaylar Kayseri Haber'de...