KAYSERİ ŞEKER YENİ NESİL VİZYONUNU DÜNYAYA AÇIYOR

KAYSERİ ŞEKER YENİ NESİL VİZYONUNU DÜNYAYA AÇIYOR

Kayseri Şeker Fabrikası’nın ‘Yeni İletişim Dönemi’ gerçekleştirilen lansman toplantısı ile kamuoyuna tanıtıldı.

Toplantıda konuşan Kayseri Pancar Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Akay, “Kayseri Şeker, marka değerinin ve bilinirliğinin artmasını, prestijli yapısının dünyaya yansımasını sağlayacak uluslararası standartlardaki iletişim projeleri ile tüm paydaşlarına kesintisiz şekilde ulaşmayı ve tarım konusunda doğru bilgi kaynağı olmayı hedefliyor” değerlendirmesinde bulundu.

Kayseri Şeker Fabrikası 15 Temmuz Konferans Salonunda gerçekleştirilen‘Yeni İletişim Dönemi’ lansman toplantısına Kayseri Pancar Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Akay, kooperatif üyesi çiftçiler ve Kayseri Şeker personeli iştirak etti.

Toplantıda konuşan Kayseri Pancar Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Akay, Tarım Endüstrisi’nin global ölçekte çözüm bulması için yeni iletişim dönemi üzerinde çalıştıklarını belirterek “65. yılında köklü geçmişi ve deneyimi, on binlerce çiftçisinin azmi, teknolojinin ve inovasyonun bileşimiyle AR-GE projelerine hız veren Kayseri Şeker, 3 fabrikasında da doğaya saygılı üretimi esas alıyor, 6 iştirakiyle 360 derece hizmet alanı sunuyor ve tarıma dayalı endüstrinin global ölçekte çözüm ortaklığını yapıyor” değerlendirmesinde bulundu.

Başkan Akay sözlerinin devamında Kayseri Şeker’in marka değerini ve bilinirliğini artırmak ve uluslar arası piyasada tanınmak için gerçekleştirilen yeni nesil vizyon çalışmalarının değerine değer katacağını vurgulayarak şunları kaydetti:

“Üretimde daima kendini güncelleyen bir kurum olma özelliğiyle sektörünün doğal lideri ve rehberi Kayseri Şeker, üretim kadar iletişimin de değer oluşturduğu günümüzde, çiftçilerinden kurum çalışanlarına, müşteri portföyünde yer alan global markalardan tarım endüstrisine, medyadan kamuoyuna kadar etkileşim hâlinde olduğu tüm paydaşları ile konvansiyonel ve dijital tabanlı yeni nesil iletişim dönemini başlatıyor. Yeni iletişim dönemi, Kayseri Şeker’in gelecek rotasını temsil ediyor. Kayseri Şeker, marka değerinin ve bilinirliğinin artmasını, prestijli yapısının dünyaya yansımasını sağlayacak uluslararası standartlardaki iletişim projeleri ile tüm paydaşlarına kesintisiz şekilde ulaşmayı ve tarım konusunda doğru bilgi kaynağı olmayı hedefliyor”

Köklü değerlerini tüm paydaşlarıyla geleceğe taşımak için hazır olduklarını vurgulayan Başkan Akay sözlerini şöyle noktaladı.

“Kayseri Şeker’in yeni nesil iletişim dönemi, logo değişimi ve kurumsal kimlik standartlarının belirlenmesi, stratejik iletişim planının oluşturulması, yeni web sitesi ve sosyal medya hesaplarının kurumsallık çizgisine taşınması, görsel tasarımların ve video iletişiminin dijital iletişim mecralarına entegrasyonu ile bütünsel bir etkiyi oluşturuyor. Kayseri Şeker, köklü değerlerini, tüm paydaşları ve yeni iletişim stratejileri ile geleceğe taşımak için bugünden hazır. Ben hepinizi sürdürülebilir hedeflerle geleceğe davet ediyorum.”

Başkan Akay’ın sözlerinin ardından hazırlanan video izletilerek yeni logonun tanıtımı yapıldı. Yapılan tanıtımda, logoda bulunan yeşil yaprağın doğayı, kahverengi noktanın toprağı, ortada bulunan dairenin Kayseri Şeker’i ve etrafındaki pancar sembollerinin de ortak paydaşları temsil ettiği bilgisi verildi.



Domates fidesi dağıtım etkinliğine davet
Öğrenciler yaptıkları uçurtmaları gökyüzü ile buluşturdu
“Kentsel dönüşümle sosyal dönüşümü birlikte gerçekleştiriyoruz”
CHP heyetinden Başkan Büyükkılıç’a hayırlı olsun ziyareti
Büyükşehir’in hobi bahçeleri kura çekimi başladı
Başkan Büyükkılıç'tan Yeşilhisar ve Yahyalı odaklı "Turizm" istişaresi
Başkan Palancıoğlu Brüksel’de Türkiye’nin sesi oldu
Kayseri Büyükşehir'den 18 milyon TL'lik eğitim desteği
Ekmeğe zam yolda
'Dijital yaşam ve iletişim'
Vali Çiçek’ten Türkiye Şampiyonu takıma 100 bin lira ödül
‘Büyük Su Projesi’ başladı
"Türkiye'de ilk olan sistemle geri dönüşüme katkı sağlıyoruz"
Kitap Fuarı ve Şenliği ziyaretçi akınına uğradı
Hobi bahçelerinde kuralar noter huzurunda çekilecek