Tarih: 09.10.2012 09:47

112 ACİL SERVİS EKİBİNE KİŞİSEL GELİŞİM VE İLETİŞİM SEMİNERİ

Facebook Twitter Linked-in

    İl Sağlık Müdürlüğü Proje Yönetimi ve Sağlık Hizmetleri Danışmanlığı biriminin hazırlayarak Orta Anadolu Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programına sunduğu ‘’Sağlıkta Sağlıklı İletişim’’ Projesi hayata geçti. Kayseri Ticaret Odası’nda gerçekleştirilen eğitimin  açılışında konuşan İl Sağlık Müdürü Dr. Ahmet Öksüzkaya, “Kayseri ilinde hizmet veren 112 Acil Sağlık Hizmetleri çalışanlarının, hasta, hasta yakını ve personel arasında iletişim konusunda yaşamakta oldukları sorunların çözümü ve motivasyonun yükseltilmesi için Sağlıkta Sağlıklı İletişim projesi hazırlanmıştır. Kendini yenileyebilen ve içsel motivasyonu sağlanan bireyler hizmet vermekte olduğu diğer vatandaşlar ve iş arkadaşları ile daha iyi ilişkiler kurabilecektir. Bu durum son zamanlarda giderek artmakta olan çalışanlara yönelik şiddettin azaltılmasına katkı sağlayacaktır. İnsanlarla özellikle de hasta ve hasta yakınları ile olan iletişim, teknik gerektiren, empati becerilerinin yüksek olması ile başarı düzeyinin arttığı bir uygulamadır. dedi.
            Orta Anadolu Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Mustafa Palancıoğlu ise iletişimizin hayatımızdaki önemine vurgu yaparak, “sosyal iletişim medya ile birlikte çok farklılaştı. Son zamanlarda sağlık ekiplerinin iletişimden dolayı sıkıntıları oluyor. İnşallah bu eğitim bu sıkıntıların giderilmesi ve iletişimin güçlenmesine bir vesile olur” şeklinde konuştu.
     Konuşmaların ardından Rahim Aladağ, “İletişim Becerileri” isimli sunumunu yaptı.
     08–12 Ekim tarihleri arasında yapılacak olan eğitime Acil Sağlık Hizmetlerinde görev yapan, çağrı karşılayan, ambulanslarda vakaya çıkan toplam 310 personelin  katılarak eğitileceği öğrenildi.

 




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —