KANALIMIZA ABONE OL

YEREL BASINA DESTEK OL

 


EDİTÖR

SAYFA EDİTÖRÜ

 Uğur ALTUNER
 editor@kayserihaber.com.tr

   

KAYSERİ'DEKİ PATATESLER 81 İLE GÖNDERİLİYOR

TMO DEPOLARDAKİ PATATESLERİ ALMAYA BAŞLADI

KAYSERİ TİCARET BORSASI GIDA ARGE İSTASYONU KURUYOR

Bağlamış: “ Dünya ile rekabet edebilmek, gelişen teknolojiye ayak uydurabilmek için güzel projeler yapıyoruz”

OSB’DE ÇELİK KAPI İHTİSAS FUARI DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI

FUARIN AÇILACAĞI TARİH BELİRLENDİ

UFUK AVRUPA PROGRAMI GİRİŞİMCİLER VE GİRİŞİM SERMAYESİ DESTEKLERİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI

BAŞKAN BÜYÜKSİMİTCİ, “AVRUPA FONLARINDAN DAHA FAZLA YARARLANMALIYIZ”

RAMAZAN AYI ÖNCESİ DOMATESE YÜZDE 50 ZAM

İŞTE PAZAR FİYATLARI

KAYSERİ BAHÇELİK BARAJINDAN MİLLİ EKONOMİYE 'DEV' KATKI

TÜRKİYE EKONOMİSİNE 482 MİLYON 442 BİN 559 LİRALIK KATKI

MALTA'NIN ANKARA BÜYÜKELÇİSİ'NDEN KTO'YA ZİYARET

BÜYÜKELÇİ CUTAJAR: KAYSERİ İLE KARŞILIKLI İŞBİRLİĞİ YAPABİLECEĞİMİZ ÇOK SEKTÖR VAR

“İNŞAAT MALİYETLERİ İKİYE KATLADI”

KAYİMDER BAŞKANI LEVENT AKDOĞAN: TEDARİK ZİNCİRİNDE DE SIKINTI VAR

ZİNCİR MAĞAZALARA DÜZENLEME GELİYOR

KTO BAŞKANI ÖMER GÜLSOY DEĞERLENDİRMELERDE BULUNDU

'BİR ALIŞVERİŞLE ÇOK ŞEY FARK EDER'

BAĞLAMIŞ’DAN KAMPANYAYA DESTEK

MALTA BÜYÜKELÇİSİ KAYSO’DA

KAYSO BAŞKANI BÜYÜKSİMİTÇİ MALTA BÜYÜKELÇİSİ CUTAJAR’I AĞIRLADI

KAYSERİ'DE RAMAZAN PİDESİ FİYATLARI BELLİ OLDU

RAMAZAN PİDESİ FİYATLARI ŞU ŞEKİLDE

RAMAZAN AYINDA PASTIRMA VE SUCUKTA FİYAT ARTIŞI OLMAYACAK

Bağlamış:“Ramazan’da merdiven altı pastırma ve sucuk üretimine karşı bilindik ürünler tercih edilmeli”

KTO ‘KRİPTO PARALAR VE BLOK ZİNCİR EĞİTİMİ’ 2. OTURUMU YAPILDI

ERKİN ŞAHİNÖZ: BİTCOİN’İN PİYASA DEĞERİ TÜRKİYE EKONOMİSİNİN 1,5 KATI

KAYSO AKADEMİDEN LİDERLİK EĞİTİMİ

KAYSO AKADEMİ PLATFORMU EĞİTİM FAALİYETLERİNE DEVAM EDİYOR

OR-AN'DAN DEVELİ BELEDİYESİ’NE HİBE

‘TOPRAK ANADAN DEVELİ EKONOMİSİNE’ PROJESİNE HİBE VERİLDİ

Anahtar Kelimeler: ' ALIŞVERİŞLE '
Gürkan Ofis Mobilyaları

'BİR ALIŞVERİŞLE ÇOK ŞEY FARK EDER'

BAĞLAMIŞ’DAN KAMPANYAYA DESTEK

Kayseri Ticaret Borsası Başkanı Recep Bağlamış, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) ile Visa tarafından küçük işletmeleri desteklemek üzere başlatılan “Bir Alışverişle Çok Şey Fark Eder” Kampanyasına destek istedi.

Başkan Recep Bağlamış yaptığı açıklamada, “Ülkemiz, 1 yılı aşkın süredir yeni tip koronavirüs salgınının olumsuz etkilerini yaşamaktadır. Kovid-19 salgının en büyük etkisi küçük işletmelerde görülmektedir. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğimiz’in araştırmasına göre ülkemizdeki KOBİ’lerin yüzde 99’u küçük işletmelerdir. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğimiz ile Visa, küçük işletmelere destek olmak amacıyla ‘Bir Alışverişle Çok Şey Fark Eder’ kampanyasını başlatmıştır. Kampanya ile ülke genelinde tüketicilere çağrıda bulunarak herkesi ihtiyaçlarını yaşadıkları bölgedeki yerel küçük işletmelerden karşılamaya teşvik etmek amaçlanmaktadır. Küçük işletmeler, KOBİ’ler ülke ekonomimizin bel kemiği, istihdamın can damarlarıdır. Tüketiciler olarak küçük işletmelere destek olmamız, ekonominin daha hızlı toparlanmasını, küçük işletmelerin faaliyetlerine kaldıkları yerden devam etmelerini, tedarik ve değer zincirlerinin de tekrar sağlıklı bir şekilde işlemesini sağlayacaktır. Küçük işletmelerin sesleri hiç bitmesin, hayatlarımızdaki yerleri hiç eksilmesin istiyoruz ve tüm herkesi bu kampanyaya destek vermeye davet ediyoruz ” diye konuştu.

Başkan Bağlamış, tüm dünyada ve Türkiye’de küçük işletmelerin pandemiyle oluşan yeni koşullar altında faaliyetlerini sürdürmeye çalışırken, aynı zamanda faaliyetlerini online ortama taşıma ve dijital ödeme kabul etme zorunluluğu ile karşı karşıya kaldığını belirterek, "Visa tarafından gerçekleştirilen Avrupa’da KOBİ’ler araştırması, küçük işletmelerin yüzde 65'inin şirketlerinin geleceği konusunda endişelerini ortaya koyuyor. Visa’nın gerçekleştirdiği bir başka araştırmaya göre ise tüketiciler, alışverişlerini kendi mahallelerindeki küçük işletmelerden yapma çağrısını farkındalık oluşturması açısından olumlu karşılıyor ve destekliyorlar. Araştırmaya katılanlar, mahallelerindeki küçük işletme çalışanlarını arkadaş ya da aileden biri gibi görme eğiliminde olduklarını dile getirirken, bu işletmelerden alışveriş yapmanın kendilerini yaşadıkları bölgeye daha da bağladığını ifade ediyorlar" dedi.